Kijk in een fitness magazine of een documentaire over voeding en je komt de meeste vreemde diëten tegen die allemaal beweren het beste te zijn.  Uiteindelijk zullen deze diëten mislukken, omdat ze simpelweg niet praktisch zijn en waarbij je jezelf flink wat restricties oplegt. Hierdoor wordt het een stuk moeilijker om de beste keuzes voor jezelf te maken.

Ook op gebied van training zijn er veel verschillende methodes. Denk aan krachttraining, duurtraining, weerstandstraining, interval, piramide, intensief, extensief en noem maar op! Alleen omdat je je vetpercentage wil verlagen hoeft dat niet te betekenen dat je er alles maar voor moet opgeven.

In plaats van opzoek te gaan naar ‘de meest effectieve trainingsmethode’ of ‘het beste dieet ooit’, kunt je beter kiezen voor een methode die bij jou past. Zowel qua voeding als training. Een gezond voedingspatroon en trainingsschema zal je alsnog de vrijheid moeten geven om te kunnen genieten van datgene wat jij belangrijk vindt.

Zodoende kwam ik terecht bij het Droog Trainen Protocol voor Mannen.

Droog Trainen Protocol link

Action is the foundational key to all success.
— Pablo Picasso

Met de principes uit dit protocol, zou je je doelen kunnen behalen zonder je leven drastisch te veranderen. Dat houdt niet in dat je niet gemotiveerd hoeft te zijn, integendeel! Waarschijnlijk zal je wel wat dingen aan moeten passen in je voeding en training (anders las je dit niet), maar dit is juist bedoeld om je te helpen met een plan dat goed uitvoerbaar is.

Helaas zijn er tegenwoordig veel programma’s op de markt die een hoop beloftes doen met middelen, adviezen en supplementen die vrijwel onhaalbaar zijn. Daarom ben ik eens dieper in dit programma gedoken.

Wie zijn de mannen achter het droog trainen protocol?

Niet geheel onbelangrijk is om te weten wie de auteurs zijn van het Droog Trainen Protocol voor Mannen. Dit zijn Henry en Rinus. Zij leerde elkaar kennen in 2010, hebben bij defensie en de politie gewerkt en zijn in 2013 begonnen met een website over krachttraining en voeding waarbij de nadruk ligt op het bouwen van je droomlichaam. De droog trainen academie (DTA) was geboren en sindsdien hebben ze veel geïnvesteerd in het vergaren van kennis.

Henry en Rinus hebben duizenden uren geïnvesteerd om alles te leren over krachttraining, voeding en een gezonde lifestyle.

De ‘droog trainen academie’ is het bedrijf van Henry van Rinus. Hier delen zij al hun kennis en ervaring via de website en in de loop der jaren hebben zij diverse producten op de markt gebracht, waaronder DTP voor mannen en vrouwen. Meer informatie over het Droog Trainen Protocol voor Vrouwen vind je hieronder.

Droog train protocol vrouwen

Droog trainen protocol vrouwen link

In de loop der jaren hebben Henry en Rinus veel ervaring opgebouwd en met hun achtergrond in de fitness weten ze wat het inhoudt om fanatiek met je lichaam bezig te zijn en goed op je voeding te letten. Ze hebben onder meer de volgende opleidingen gevolgd: overload worldwide, bayesian bodybuilding en diverse seminars in binnen- en buitenland.

Ik ben geen negatieve recensies tegen gekomen. Contact informatie en KvK-gegevens worden netjes vermeld op de site en daarnaast beschikken zij over een Facebook pagina met 50.000 volgers. Op YouTube zijn dit er ruim 800.

Zijn de heren van de droog trainen academie te vertrouwen? Absoluut! De site oogt professioneel en de informatie is betrouwbaar. Alles wordt netjes op de site vermeld en zij gaan zorgvuldig om met persoonsgegevens. Niet geheel onbelangrijk om te vermelden is dat ze fulltime bezig zijn om de droog trainen academie uit te bouwen tot het beste en resultaatgerichte fitness platform van Nederland en België.

Auteurs van het droog trainen protocol

Henry en Rinus van de Droog Trainen Academie

Wat is het Droog Trainen Protocol voor Mannen?

Het droog trainen protocol voor mannen is een digitaal product in de vorm van e-books en bevat hoofdstukken over: wetenschap achter vetverlies, voedingsstrategieën, kracht, cardio en mind muscle connection. Nadat je het product hebt besteld ontvang je van Henry en Rinus een persoonlijke mail met daarin een link naar het protocol.

Zodra je op deze link klikt open je direct de bestanden en kan je meteen aan de slag met alle kennis die je nodig hebt over voeding en training en wat er voor nodig is om je vetpercentage te verlagen met behoud van spiermassa. Ook handig is dat je het protocol op verschillende apparaten kunt bekijken, zoals smartphone, tablet of laptop.

Het Droog Trainen Protocol bevat de volgende onderdelen:

  • Mythes en realiteit over voeding en training
  • Het proces achter vetverlies
  • Een voedingsstrategie op maat
  • Waardevolle tips over krachttraining
  • Bewezen, effectieve trainingsschema’s
  • De belangrijkste voordelen van supplementen
  • Tools waarmee je je zelfvertrouwen en motivatie een boost kunt geven
  • Uitleg over hoe je lichaam werkt en hoe je het maximale uit jezelf haalt

Op deze onderdelen wordt uitgebreid ingegaan, maar naast al deze informatie ontvang je ook nog enkele ‘tijdelijke’ bonussen waarover ik je later in deze review wat meer over zal vertellen. Wat me direct op viel aan het programma is dat het echt bij de basis begint. De inleiding geeft je al een goed beeld van wat je kan verwachten en hoe je je moet voorbereiden.

De informatie is bedoeld om jou de basis te leren over wat er nodig is om vet te verliezen en spieren op te bouwen. Je leest hoe je dit proces kan optimaliseren met het juiste dieet en de juiste training.

Voor wie is het Droog Trainen Protocol geschikt?

Zoals je waarschijnlijk al gelezen hebt is dit protocol speciaal ontwikkeld voor mannen. Het is bedoeld voor mannen die aan hun ideale fysiek willen werken. Het Droog Trainen Protocol is daarvoor de geschikte tool, dat veel informatie geeft over hoe jij je droomlichaam bereikt zonder jezelf te veel beperkingen op te leggen of met een dieet dat moeilijk is vol te houden.

De nummer één reden waarom mensen hun doelstellingen niet halen op gebied van gezondheid en fitness is simpelweg, omdat ze niet consistent genoeg zijn of te snel opgeven bij weinig resultaat.

Het belangrijkste is dat jij je doelen gaat bereiken. Daarom hanteren Henry en Rinus een principe dat goed werkt en makkelijk is uit te voeren. Wat je toe gaat passen, na het lezen van het e-Book zal niet makkelijk zijn. Integendeel, maar de bedoeling van de informatie is dat het écht goed vol te houden is op de lange termijn.

Het e-Book is daarom geschikt voor mannen die beschikken over een goed doorzettingsvermogen, die bereid zijn om het maximale uit zichzelf te halen en die om kunnen gaan met tegenslagen en obstakels.

droog trainen academie Henry en Rinus

Voor wie is het Droog Trainen Protocol niet geschikt?

Het DTP is echter niet geschikt voor iedereen. Het programma is wel voor mensen die gemotiveerd zijn om hun doelen te behalen. Als je verandering wilt, dan zal jij ook moeten veranderen. Doe je dat niet dan blijft het zoals het is, simpel.

Weet je niet zeker of je de motivatie wel hebt of kan vinden? Koop dit protocol dan niet. Heb je wel de juiste instelling, dan is dit product zeer geschikt voor jou en ga jij zeker weten resultaten behalen, mits je de informatie uit het droog trainen protocol juist toepast.

Als je de informatie uit het Droog Trainen Protocol goed toepast, dan ga je 100% resultaat behalen en kan jij jouw droomlichaam realiseren.

Het DTP is niet geschikt voor mannen die:

De inhoud van het Droog Trainen Protocol + Bonussen

Nu ben je vast benieuwd naar wat het programma te bieden heeft. Het Droog Trainen Protocol voor mannen wordt geleverd met veel waardevolle informatie en een aantal tijdelijke bonussen. Je ontvangt alle praktisch toepasbare informatie (op expert niveau) die je nodig hebt over training en voeding. Je ontdekt wat krachttraining inhoudt en op welke wijze je cardio effectief kan inzetten.

Wat krijg je bij het complete Droog Trainen Protocol? Naast het complete trainingsprotocol ontvang je ook nog eens 6 bonussen. Alles met een totaalwaarde van €249,-

Review droog trainen protocol

Het Droog Trainen Protocol (t.w.v. €67)

  • Simpele en praktische informatie over training en voeding
  • Calculator voor het bereken van het aantal calorieën, vetten, koolhydraten en eiwitten
  • Uitleg over hoe je lichaam werkt
  • Uitleg over optimaal vet verbranden
  • Flexibel diëten
  • Ontdek op welke wijze je cardio effectief in kan zetten
  • Je leert wat krachttraining inhoudt
  • Informatie over progressief trainen
  • Waarom lifestyle factoren belangrijk zijn
  • Tools om je zelfvertrouwen en motivatie te vergroten

BONUS 1: Objectief progressie meten (t.w.v. €27)

Met deze bonus leer je progressie op een goede manier te meten en je niet teveel te laten beïnvloeden door de weegschaal. Een weegschaal kan namelijk voor een vertekend beeld zorgen, omdat je vet verliest en spieren aankomt. Spieren wegen nu eenmaal meer dan vet. Raak dus niet meer in paniek en vervolg je reis naar jouw ideale fysiek. Gis nooit meer over je progressie, want meten is weten!

BONUS 2: Lijst met voedingsproducten (t.w.v. €17)

Krijg een overzichtelijke weergave van calorieën, vetten, koolhydraten en eiwitten. Met deze handige lijst voedingsproducten weet je wat belangrijk en gezond is om te eten om jou progressie te versnellen. Deze lijst kun je openen op je laptop, tablet of smartphone.

BONUS 3: Training en voedingslogboek (t.w.v. €7)

Een handig document om jou training en voeding per dag te loggen. Dit geeft je de mogelijkheid om precies bij te houden hoeveel en wat je eet. Zo krijg je jouw training en voeding in één excel bestand.

BONUS 4: Macronutriëntencalculator (t.w.v. €37)

Met deze calculator kan je direct starten met jouw persoonlijke plan. Dankzij deze tool weet je precies hoeveel eiwitten, vetten en koolhydraten je dagelijks moet eten voor optimaal resultaat.

BONUS 5: 12 weken trainingsprotocol thuis (t.w.v. 47)

Geen sportschool in de omgeving of vind je het niks om naar de sportschool te gaan, maar wil je wel fit zijn? Dan is deze protocol geschikt voor jou. Alle oefeningen zijn gebaseerd op je eigen lichaamsgewicht en je hebt geen dure apparaten of accessoires nodig. Het schema is voor 4 dagen per week.

BONUS 6: 12 weken trainingsprotocol gym (t.w.v. 47)

Ga je liever wel naar de gym? Dan is deze protocol geschikt voor jou. De schema’s zijn voor 3, 4 en 5 dagen per week. Deze bonus bestaat uit handige pdf bestanden voor in de gym op je smartphone.

Ervaringen van anderen

Op met name Facebook lees ik veel positieve ervaringen terug over het Droog Trainen Protocol voor mannen en ook op de website zelf zijn veel goede reacties en ervaringen van gebruikers te vinden.

Droog train protocol recensie
Mannen delen hun resultaten en ook hoe het proces is bevallen. Wat ik met name terug lees is dat het programma zo goed vol te houden is en dat bij de resultaten de vetpercentages aanzienlijk zijn gedaald.

Enkele reacties hieronder komen van de website van de ‘droog trainen academie’ en van Facebook:

Rick zegt over het Droog Trainen Protocol voor mannen: “Ik zag de uitdaging niet als een straf dus heb af en toe ook een drankje genomen in het weekend en taart gegeten. Ben ook wel eens naar een festival geweest, maar pakte daarna de draad weer vol op. Ik heb er met plezier aan deelgenomen en wil de mannen achter het protocol bedanken voor de begeleiding.”

Naast Rick geeft ook Roland op Facebook aan onwijs tevreden te zijn met het Droog Trainen Protocol: “Maar liefst 10 kilo afgevallen, waarbij het vetpercentage met 8% is gedaald en dat in slechts 12 weken”!

facebook recensie DTP

Wat Kaj zegt over het Droog Trainen Protocol: “Voor mij was het heel verrassend om te zien hoe snel het resultaat zichtbaar werd. Wat ook erg fijn was, is de bereikbaarheid van de trainers dankzij de Facebook groep. Maar het draait natuurlijk allemaal om het resultaat. In 12 weken tijd ben ik van een vetpercentage van 17% gezakt naar 10% en in gewicht van 82 kilo naar 77 kilo. Al met al dus super tevreden en alleen maar meer motivatie gekregen.”

Mijn eigen ervaringen

Zelf heb ik het droog trainen protocol aangeschaft om je precies te kunnen vertellen wat ik ervan vind. Na de betaling ontvang ik het vrijwel direct in mijn mailbox via een persoonlijke mail.

Hierin staat stapsgewijs wat je moet doen om het bestand te openen. Er staat een link in de mail waar je op kunt klikken. Verder hoef je niks te downloaden en heb je dus geen verzendkosten of te doen met verschillende levertijden. Wat mij betreft een pluspunt, want je kan direct beginnen.

De opmaak en vormgeving zien er verzorgd en professioneel uit.

Het programma is opgebouwd uit 12 uitgebreide hoofdstukken. Het begint bij een duidelijk inleiding waarin je precies leest wat je kunt verwachten: doelen stellen op korte- en lange termijn, continu vooruitgang en het tonen van discipline.

Je ziet snel dat de heren van de Droog Trainen Academie tijd en aandacht hebben besteed aan opmaak en vormgeving. Is dit belangrijk? Nou niet bepaald, want het gaat vooral om de kwaliteit van de content, maar toch oogt het prettig.

De hoofdstukken zijn goed onderverdeeld in overzichtelijke alinea’s. De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • Mythe en realiteit
  • Wetenschap achter vetverlies
  • De kracht van voeding
  • Voedingsstrategieën
  • Krachttraining
  • Cardio
  • Mind muscle connection
  • Supplementen
  • Het plan aanpassen

Aangezien er veel informatie beschikbaar is op internet is het lastig om te concluderen wat nu wel en niet klopt. De fitness branche is een industrie waar steeds weer nieuwe ontwikkelingen en onderzoeken worden gedaan op gebied van voeding en training. Over een paar jaar zullen er dus weer nieuwe methodes zijn waar we nu nog niks vanaf weten.

Droog Trainen Protocol voor Mannen

Wat onderscheid het Droog Trainen Protocol dan van andere informatie over ‘droog trainen’? Naar mijn mening baseren ze zich echt op de wetenschap achter vetverlies en geven ze geen kant-en-klare voedingsschema’s. Maar waarom niet? Ieder lichaam is uniek en elk lichaam reageert weer anders op voeding.

De kracht van het Droog Trainen Protocol is dat ze je van voedingsstrategieën voorzien waar je zelf mee aan de slag kunt. Aan kant-en-klare schema’s zit een begin en eindpunt waardoor de kans op ‘terugval’ groot is. Met dit protocol ben je zelf in staat om de juiste voeding en trainingsprincipes toe te passen om serieuze resultaten te bepalen.

Wel ontvang je een krachttrainingsschema die opgebouwd is uit 3 fases en geschikt is voor 12 weken. Uit eigen ervaringen ben ik bekend met de methodes dat je voor spieropbouw zware sets en weinig herhalingen uitvoert en voor kracht- en uithoudingsvermogen meer herhalingen doet. De trainingsroutine van Henry en Rinus is als volgt:

Eerste dag krachttraining voor het bovenlichaam. Tweede dag rust. Dag 3,4 en 5 staan in het teken van hypertrofie (=spiergroei). Dag 6 rust en de laatste dag is krachttraining voor het onderlichaam. De filosofie hierachter is dat je als het ware meer resultaat behaalt dan wanneer je alleen op liften of hypertrofie richt.

If something stands between you and your success, move it. Never be denied.
— Dwayne ‘The Rock’ Johnson

Daarnaast is het super waardevol dat ze een hoofdstuk gewijd hebben aan ‘het plan aanpassen‘ want als je een tijdje vooruit bent dan zul je je strategie aan moeten passen om vooruit te blijven gaan. Je leert hier precies hoe je je macro’s (eiwitten, koolhydraten en vetten) berekent en voedingspatroon kunt aanpassen om aan je ideale fysiek te blijven werken.

De belangrijkste reden waarom ik vind dat dit protocol werkt: het is geen voorgeschoteld programma die je klakkeloos overneemt. Was dit wel het geval, dan ga je als lezer niet nadenken over dingen die echt van belang zijn.

Investeer in jezelf en ga voor resultaat met behulp van het Droog Trainen Protocol voor Mannen >>

Voordelen van het DTP

Naar mijn mening zijn dit de voordelen van het droog trainen protocol:

  • Jarenlange kennis en ervaring, samengevat in een helder stappenplan
    De informatie in het protocol over voeding en training is tijdloos. Henry en Rinus hebben veel jaren geïnvesteerd om kennis op te doen door vele opleidingen, seminars en cursussen te volgen. Daarnaast weten ze precies wat er voor nodig is om het hele jaar door in shape te blijven door de juiste balans in je schema’s.
  • Praktisch toepasbare informatie waardoor jij niet meer afhankelijk bent van iemand anders
    Je krijgt een compleet stappenplan in één overzichtelijk protocol. Hiermee ben je in staat om zowel op korte- als lange termijn succes te behalen. Het droog trainen protocol helpt jou om niet meer afhankelijk te zijn van iemand anders, maar biedt jou alles om er zelf mee aan de slag te gaan.
  • Geschikt voor iedereen die in shape wil komen
    Of je nu al jaren ervaring hebt met krachttraining of dat je helemaal (op)nieuw begint, dit product is voor iedereen die een betere versie van zichzelf wil worden.
  • Meerdere trainingsschema’s voor in de gym of om thuis te trainen
    De trainingsschema’s bestaan uit 3, 4 of 5 trainingsdagen per week waardoor je goed kan variëren. Naast de trainingsschema’s voor in de gym bieden ze ook een 4-dagen per week trainingsschema aan voor thuis. Minder trainen dan de aangegeven dagen kan maar dit wordt wel afgeraden.
  • Flexibel diëten zodat je gewoon van veel dingen kunt blijven genieten
    Het DTP laat jou in veel dingen vrij, waardoor je af en toe best eens een biertje kunt pakken of een pizza kunt eten. Uiteraard zit hier wel een limiet aan, want je gaat niet ‘droog worden’ met alleen fastfood en drank. Je krijgt de belangrijkste richtlijnen over voeding waar je binnen dient te blijven.
  • Tips, motivatie en support in de DTP Facebook groep (tegen meerprijs)
    Zodra je het DTP hebt gekocht kan je toegang krijgen tot de Facebook groep waar veel gemotiveerde mensen in zitten die alles met elkaar delen over voeding, fitness en lifestyle. Ook kan je in deze groep vragen stellen als je hier behoefte aan hebt. De groepsleden en coaches staan hier voor je klaar om je te helpen.
  • Regelmatig een leuke challenge
    Henry en Rinus organiseren regelmatig challenges voor hun klanten. Gedurende zo’n challenge ga je met een groep deelnemers allemaal tegelijk aan de slag, bijvoorbeeld om snel in shape te komen voor de vakantie. Op die manier motiveer je elkaar en zorgt de groepsdruk ervoor dat je doorzet en betere resultaten behaald.

DTP challenge

Nadelen van het DTP

Er zijn ook een paar nadelen aan het droog trainen protocol:

  • Discipline en doorzettingsvermogen zijn nodig
    Het protocol biedt jou zeer uitgebreide informatie, maar je zal er nog wel zelf wat voor moeten doen. Weet je niet zeker of je beschikt over voldoende motivatie, dan wordt het heel lastig.
  • Geen kant-en-klare voedingsschema’s
    Een voedingsschema is voor iedereen anders en daarom zitten er geen weekmenu’s bij. Het DTP geeft je wel voldoende tools om een geschikt voedingsschema te maken, maar hier dien je dus zelf voor te zorgen.
  • Kost relatief veel tijd als je nieuw bent in de wereld van krachttraining
    Ondanks dat dit programma prima toepasbaar is als je nieuw bent met krachttraining,  zal je wel het een en ander moeten uitzoeken welke oefeningen er worden bedoelt in de trainingsschema’s. Er staan namelijk geen plaatjes bij de oefeningen. Dit kan als tijdrovend worden ervaren.

Twijfel je nog aan het Droog Trainen Protocol?

Toen ik de garantie termijn zag op de website was ik overtuigd dat Henry en Rinus helemaal achter hun product(en) staan. Zij bieden namelijk een 100% tevredenheidsgarantie van 90 dagen. 

Mocht je om wat voor reden dan ook niet helemaal tevreden zijn, dan kun je het volledige aankoopbedrag binnen 90 dagen terug krijgen. Ben je er dus niet helemaal zeker van of het Droog Trainen Protocol voor jou geschikt is? Dan mag je het 90 dagen lang testen. Deze garantie geef je alleen als je 100% achter je product staat!

Wanneer je volledig nieuw bent met krachttraining (en voeding) kan het zijn dat je je afvraagt of het protocol wel iets voor jou is. Hier kan ik kort over zijn: ja, het is ook geschikt voor beginners. Het aantal sets en herhalingen per oefening zijn duidelijk weergegeven zodat je precies weet wat je moet doen.

You have to think it before you can do it. The mind is what makes it all possible.”
— Kai Greene

De trainingsschema’s bestaan uit 3, 4 of 5 trainingsdagen per week, die gebaseerd zijn op het trainen in een sportschool. Wees dus bereid om er vol voor te gaan, maar bouw het altijd rustig op (zowel qua gewicht als uitvoering).

Naast het trainingsschema in de sportschool is er ook een trainingsschema voor thuis. Heb je thuis het nodige apparatuur en beschik je over voldoende discipline om thuis te trainen? Dan kan dit een goede optie voor je zijn.

Hieronder zie je nog enkele before and after foto’s van deelnemers aan het Droog Trainen Protocol voor Mannen. Zoals je kunt zien zijn de resultaten verbluffend. Ze hebben in relatief korte tijd meer spiermassa opgebouwd en een lager vetpercentage gekregen. Daarnaast geven ze aan dat ze zich zeer goed en energierijk voelen tijdens het programma.

Alex: ‘In de afgelopen 8 weken van 74 kilo naar 64 kilo gegaan. Ben zeer trots op het resultaat!’

Resultaat Alex DTP

Robin: ‘Niet zomaar een programma volgen. Eenvoudig en duidelijk richtlijnen. Het heeft me laten zien dat evenwichtiger zijn mogelijk is en opbrengt.’

Resultaat Robin DTP

Joost: ‘Het eindresultaat na de 12 weken challenge. Van 83,5 kg en 13,6% vet, naar 77,8 kg en 10% vet en volop energie’.

resultaat Joost Droog train protocol

Droog Trainen Protocol Bestellen + Kortingslink

Inmiddels heb je een uitgebreide en eerlijke review over het DTP van Henry en Rinus gelezen en ik begrijp dat je nu graag wilt weten waar je het product + bijbehorende bonussen kunt downloaden.

Laat me je eerst deze vraag eens stellen: “Wat is jouw investering waard om eindelijk jouw ideale fysiek te bereiken? Wat is het jou waard om lekker in je vel te zitten en trots te zijn op wie je bent?

Ben jij gemotiveerd en bereid om in jezelf te investeren? Dan is dit echt iets voor jou!

Wil jij je ideale fysiek? Je zal zien dat deze investering minimaal is voor wat je ervoor terug krijgt. Normaal kost het complete pakket inclusief alle bijbehorende bonussen €249,- (Droog Trainen Protocol €67 + alle bonussen €182). Maar dit is niet de investering die jij hoeft te doen als jij bereid bent om nu actie te ondernemen.

Het complete pakket krijg je nu tijdelijk voor slechts €67,- en je krijgt direct toegang tot alle content!

Het droog trainen protocol is écht een goede methode voor mannen en vrouwen die een strakker en fitter lichaam willen. In tegenstelling tot veel andere fitnessprogramma’s bevat het protocol niet alleen informatie over training, maar ook over voeding en lifestyle. Met flexibel diëten is het voor veel mensen daarom ook goed vol te houden.

Ben jij overtuigd en besluit je vandaag om je leven op een positieve manier te veranderen? Wil jij niet langer tijd, energie en geld verspillen? En wil jij op korte termijn resultaat en op lange termijn succes? Ga dan snel aan de slag met het droog trainen protocol en binnen 3 maanden kan jij al zichtbare resultaten behalen waar je trots op kunt zijn.

Zelf heb ik ook de kennis uit het protocol toegepast in de praktijk, want los van informatie lezen zal je er ook wat mee moeten doen. En dit hoeft echt niet te betekenen dat je jezelf moet uithongeren om droger te worden, integendeel. Leer alles over flexibel diëten, effectief trainen en een gezonde levensstijl. Onderstaand zie je mijn progressie foto.

Profiteer hieronder van de speciale kortingslink voor het droog trainen protocol en ga direct aan de slag!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *