Als je op het internet informatie zoekt over kettlebell training, dan is de kans groot dat je het kettlebell workout programma van Jesse van der Velde onlangs bent tegen gekomen.

Dit schijnt het ultieme thuis fitness programma met de kettlebell te zijn dat er momenteel op de markt is, maar is dit ook terecht? Wij gingen op onderzoek uit en delen onze bevindingen met je in deze review.

Bij het bestellen van de strakke buikspieren kettlebell workout krijg je een compleet pakket waarmee je direct met de trainingen kunt beginnen. Hierbij is het wel belangrijk dat je goed gemotiveerd bent.

Wat kom je te weten in dit artikel:

  • Wie Jesse van der Velde is
  • Hoe het programma is opgebouwd en wat je kunt verwachten
  • Wat bestaande klanten en deskundigen vinden van het programma
  • Of het kettlebell workout programma aan te raden is
  • Waar je de kettlebell workout dvd’s kunt kopen

Wil jij profiteren van de speciale aanbieding van de kettlebell workout? Klik dan hier!

De auteur: Jesse van der Velde

Van beroep is Jesse, hoe kan het ook anders, personal trainer. Tijdens zijn loopbaan heeft hij al veel mensen persoonlijk geholpen om conditie op te bouwen, spiermassa te kweken en vet te verbranden.

Jesse van der Velde

Hedendaags richt hij zich meer op online trainingsprogramma’s waardoor hij meer mensen kan bereiken met zijn trainingsmethoden. Aangezien zijn trainingen succesvol bleken, ontwikkelde hij het kettlebell workout programma.

Met dit programma wil hij zoveel mensen bereiken en helpen om hun doelen te behalen.Naast het kettlebell workout programma heeft hij ook diverse programma’s ontwikkeld op gebied van voeding en spiritualiteit.

Inmiddels stuurt hij duizenden leden nieuwsbrieven met tips en adviezen met betrekking tot gezondheid en levensstijl. Je kan dus zeggen dat Jesse online zeer actief is.

Het kettlebell workout programma onder de loep

De strakke buikspieren kettlebell workout programma is een programma dat je volledig thuis kunt doen. Met behulp van de vijf dvd’s krijg je stap voor stap uitleg en begeleiding over de oefeningen.

Het programma is gericht op, zoals de naam al doet verklappen, het creëren van strakke buikspieren en een mooi figuur. Hieronder lees je de inhoud van de DVD’s:

DVD 1: Vet verbranding programma

In het eerste deel worden alle basistechnieken helder uitgelicht zodat je in korte tijd de oefeningen onder de knie krijgt. Je krijgt informatie en tips over hoe je effectief, op verantwoorde manier vet kunt verbranden. De trainingen zijn gefocust op je benen, billen, buik en armen.

DVD 2: Buikspieren programma

Vervolg op de eerste DVD, waarbij de nadruk ligt op het versterken van de buikspieren. Deze trainingen helpen je stap voor stap bij het ontwikkelen van strakkere buikspieren. Enkele oefeningen komen terug uit de vorige DVD, maar wel een stukje intensiever. Daarnaast krijg je ook nieuwe oefeningen.

DVD 3: Benen programma

Je raadt het al: in dit deel staat het trainen van de benen centraal. De beenspieren vormen de grootste spiergroep en vanwege de vele spiervezels in onze benen zijn het enorme vet-killers. Door de combinatie van oefeningen is dit programma gericht op de bovenbenen, achterkant benen en billen.

DVD 4: Conditie en total body programma

Dit programma is gericht op het verkrijgen en verbeteren van je conditie en kracht. Dit deel is dus ook geschikt om lichaamsvet mee te verbranden. Alle spiergroepen worden in principe getraind en je kan hier je grenzen verleggen. Om het programma bij te benen dien je al wel over een goede conditie te beschikken. Jesse traint in dit deel met je mee door alle oefeningen zelf te laten zien.

Mocht deze training te zwaar zijn, doe dan eerst de voorgaande trainingen totdat je het niveau bereikt hebt dat je de training vol kunt houden.

DVD 5: Kettlebell Vet-killer

Met deze DVD leer je om een complete intensieve workout in slechts 20 minuten te doen. Een korte maar zeer effectieve training waarbij je weinig rust hebt. Dit stimuleert de vetverbranding en verbeterd je conditie. Er worden maar 4 oefeningen gedaan, maar wel met een hoge intensiteit.

Kettlebell workout programmaTips plus aanwijzingen van Jesse van der Velde

Naast alle dvd’s zit in het pakket nog een brief van Jesse met enkele aanwijzingen. Een handige tip is om 2 a 3 trainingen per week in te plannen en zorg dat de oefeningen deel uitmaken van je schema.

De kettlebell workout kan jou helpen om je ideale gewicht te behalen, maar zonder gezonde voeding ga je niet het maximale eruit halen. Bij een gezonde levensstijl hoort nu eenmaal goede voeding. In de brief krijg je nog twee belangrijke tips, en dit zijn de volgende:

Tip 1: Begin bij het begin
Klinkt heel logisch, maar sla geen onderdelen van de DVD’s over. Het is belangrijk om de tips en aanwijzingen goed op te volgen voor optimaal resultaat.

Tip 2: Blijf volhouden
Je zal het zwaar gaan krijgen, en het begin is daarom vaak ook het lastigste, maar je haalt je doelen alleen maar door vol te blijven houden. Ook als je even geen zin hebt, zal je toch moeten oefenen.

Voor wie is dit programma geschikt?

Dit programma is zowel voor mannen als vrouwen geschikt, alhoewel het populairder is onder vrouwen. Kan je niet naar de sportschool of vind je het niks aan? Dan biedt dit programma wellicht de oplossing. Geadviseerd wordt om  twee keer per week, dertig minuten te trainen, maar vaker is ook mogelijk.

20 minuten training met een kettlebell staat gelijk aan 1,5 uur hardlopen.

Omdat je gebruikt maakt van een kettlebell zal je merken dat je sneller resultaat behaald. Het is mogelijk om in een paar weken een strakker en fitter lichaam te hebben. Jesse zal dit expliciet vertellen in zijn video’s waardoor je meer gemotiveerd raakt.

Profiteer snel van de speciale aanbieding en ontvang het 12-weekse online coaching programma GRATIS!

Voorkom dat je een oefening verkeerd uitvoert

Denken dat je een oefening goed uitvoert en het ook daadwerkelijk doen is een groot verschil. Daarom wordt er in de DVD’s nadrukkelijk uitgelegd hoe je de oefeningen uitvoert zodat je blessures voorkomt.

Eerst dien je alles goed onder de knie te hebben voordat je zelfstandig zonder hulp kunt trainen. Lees je dus goed in en train eventueel voor een spiegel zodat je jezelf kunt corrigeren bij verkeerde uitvoering.

Het laatste wat je wilt is op de verkeerde manier trainen zodat je vervelende blessures of lichaamsklachten op loopt. Als je de pijn negeert en toch door blijft trainen dan zijn zelfs blijvende rugklachten of een nekhernia niet uit te sluiten. Luister daarom altijd goed naar je lichaam!

Onderschat de kracht van voeding niet

Vrijwel iedereen met een fit en gezond lichaam streeft een gezonde levensstijl na. Je kunt niet verwachten dat je alleen door een paar oefeningen je droomlichaam behaald. Daar komt meer bij kijken!

Natuurlijk ga je resultaat behalen als je van 0 keer sporten naar 2 a 3 keer sporten in de week gaat, maar op de lange termijn zal je merken dat je progressie stagneert en dat is waar voeding belangrijk wordt.

Een goed, gevarieerd eetschema is minstens zo belangrijk als je training. Wil jij een sixpack creëren door je kettlebell workout volledig te focussen op de buikspieren? Kijk dan ook kritisch naar je eetpatroon.

Wil je weten waar je op moet letten voor gezonde sportvoeding? Klik dan hier!

Wat zeggen klanten?

Op Jesse’s website zijn er veel positieve verhalen te vinden over de kettlebell workout. Niet alleen recensies op de website, maar ook video reacties op YouTube, zoals de volgende: 11 kilo kwijt met behulp van kettlebell training.

Enkele reacties op verschillende websites:  ‘De kettlebells zijn van goede kwaliteit. Ik ben nu op zo’n 1/3e van het programma en tot nu toe vind ik het erg leuk. Er is dan ook al een aantal kilo’s afgegaan. Bedankt!’ Bron: Leukafvallen.nl. In de volgende link hoor je de ervaring van Marjolijn met het Kettlebell workout programma.

‘Tijdens een kettlebell workout combineer je krachttraining en cardiotraining. Zo worden je spieren verstevigd, verbetert je conditie en verbrandt je lichaam vet. Juist de combinatie van kracht- en cardiotraining maakt dat de vetverbranding flink gestimuleerd wordt!’ Bron: Gezonder-afvallen.nl

‘De kettlebell workout zorgt ervoor dat je lichaam telkens opnieuw trainingsprikkels krijgt, en daarmee zorg je dat je je vetverbranding stimuleert zodat je sneller afvalt en makkelijker op een gezond gewicht kunt blijven.’ Bron: Vetvrij.com

Is het kettlebell workout programma aan te raden?

Schaf je het compelete kettlebell workout programma aan dan krijg je niet alleen instructievideo’s, maar je krijgt er ook een kettlebell (afhankelijk van het gewicht dat je kiest) en een tegoedbon van €15,- bij.

Kijkend naar de opbouw van het programma, vormgeving, oefeningen en de ondersteuning hierin, is de strakke buikspieren kettlebell workout absoluut een aanrader. Klein minpuntje is dat er geen instructies met betrekking tot een goed voedingspatroon bij zit, maar qua oefeningen is het zeker een aanrader.

Waar kun je de kettlebell workout dvd’s kopen?

Het kettlebell workout pakket van Jesse van der Velde kun je bestellen door op de onderstaande knop te klikken. Na je aankoop heb je binnen twee dagen je kettlebell en het complete pakket in huis.

Daarnaast krijg je direct toegang tot het e-book ‘superverbrander methode: kettlebell editie’ en het 12-weekse coaching programma krijg je per mail gestuurd. bevalt de kettlebell workout jou niet?

Dan krijg je een 100% niet-goed, geld-terug garantie. Dus als je niet tevreden bent om wat voor reden dan ook, dan hoef je alleen maar het pakket terug te sturen. Je loopt hiermee dus geen enkel risico.

Bekijk hier het volledige strakke buikspieren kettlebell workout programma >>.

Kettlebell programma bestellen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.